Hähä godemorgon

Nu är jag vaken! Nej men har väl vart vaken i en halv timme, men de är illa. Jag hatar att sova länge för hela dage försvinner ju till ingenting, håller ni inte med?

Ligger i alla fall i sängen med datorn på magen och tänker, fan jag skulle behöva nån timmes sömn till faktiskt. Men det går ju inte, ska hoppa in i duschen snart och börja göra mig iordning. Ska väl ut idag men jag vet inte riktigt vad som händer haha! Men de blir alltid bra med najs folk, det är allt som behövs!

Nej men hörrni duschen väntar, men först måste ja visa världens snyggaste tröja som ja tänkt köpa

HAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: jo det hoppas jag med :)



rösta gäran på mig (finns länk i bloggen)

2010-07-31 @ 15:44:34
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: PJOHANNAS

SVAR: Tack! Det blev jag också, vad gör du? :D

2010-07-31 @ 16:27:21
URL: http://pjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0