till min hjärta


Allt börjar 1999, jag ska börja i sexårs i en skola i frösunda som ligger i Solna. Skolan är helt ny, den riktiga skolbygnaden var inte ens klar så vi gick i en barack. Började utan att känna en enda människa, men som sex år gammal har man lätt att hitta nya kompisar såklart! Och en av dom var Gabriella aka BO aka min hjärta aka mitt älsklit hehe! Från sexårs till tvåan-trean kanske var vi med varandra 24 timmar om dagen varje dag. Och om vi inte var med varandra så snackade vi alltid i telefon i timmar! Sen i trean kanske så slutade vi umgås för jag inte fick vara med i våran hemliga klubb längre. Skit barnsligt men i alla fall. Sen i sexan var det krig mellan mig och henne haha! Men sen i sjuan hittade vi tillbaks till varandra och börja prata lite men inte mer än i skolan. Till det blev sommar lov, och då var det knas!! Vi träffades varje dag! Precis som när vi var små haha!

Sen de sommarlovet har det vart så att vi nästan alltid varit med varndra, asså vi är värre än Bill och Bull typ haha! Men den här sommaren har min BO vart i Libanon så jag har inte träffat henne på FEM hela veckor. Men nu är jag såååå glad för hon kommer på måndag :D Och gissa om vi har mycket att säga till varandra. Oj vi kommer snacka oavbrytet i timmar, hahahha!! Jag är ba fett glad och älskar denna människa så sjukt mycket så måste skriva denna text
Tack baby girl för alla år och för alla år i framtiden du är bäst! <3

Skynda hem!


Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: haha jaa, den där alaska är också sjukt god :P

hur mår du idag då? :)

2010-07-31 @ 11:57:34
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-31 @ 12:22:35
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0