älskar att träna!

Hejsan på er, haft en bra dag.
Mitt humör har vart lite knas men dagen har vart najs. Va ju ledig idag och ska vara ledig i morn oxå! Så de är jäkligt najs med lite längre helg :)
Idag vid fyra i alla fall så drog jag till gymmet och träna lite. Kände att de va dags. Fan vad jag slarvar med de där. Förstår inte varför med fan, de blir så av nån underlig anledning!! Men aa jag drog dit och va faktiskt där hellt ensam. Så det blev lite sms mellan alla maskiner hehe.
Som många vet har inte Britney den kroppen hon en ggn  hade, hon har ju ändå två barn så de e ju helt förstårligt.. så jag tänkte ta över den, är nog där snart (a)

mitt nya jag hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0