hähä

orkar inte prata om igår kväll
Idag ska jag vara barnvakt till min bror hela dagen, jätte kul. Trött på allt kaos hela tiden. Kan jag inte bara fylla 18 år?!
Det finns så jäkla mycket jag ska göra när jag är 18, ni förstår inte.
Trött på att alltid behöva vara den tråkiga och gå för egentligen så fungerar jag inte så.
Jag vill kunna vara jag helt fult ut med nån men så är det inte längre.
Känns som om det är mycket saker som har förändrats. Vissa saker kankse till det bättre, men vissa saker blir bara så himla fel.
Men nu kankse jag har gjort rätt val för en gångs skull, kanske.. Men aa vi får ju se hur de blir med allting.

När kommer saker kunna fungera i mitt liv, när kommer saker blir som jag planerat dom att bli?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0