hahaha ojojoj som de kan gå

Shit, jag är sämst på uppdateringen. Med tanke på att jag bara har tio läsare så är det väll lungt, men jag tycker ändå att det är roligt att blogga, brukar alltid kolla tillbaka i gamla inlägg på massa gamla bloggar (har haft fyra innan denna tror jag heh..) o de e ju sjukt kul att ha!! Men jag vet inte om blogga är min grej faktiskt.. Framför allt när man inte har läsare! hahaha, låtar bra?

Nej men i alla fall, ikväll ska jag hem till Malin och va där lite.. Kan nog bli trevligt tror jag =)
ska förbättra sminkningen sen skolan o sen ska jag väl gå. Eller ska vänta på min sjuke kompis som piercar tutten, haha sjuk är han! För han gör de hemma för tolfte (?) gången hahaha!!

men hoppas ni får en fin fredag :)


jag för nån dag sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0