jävla match!!

Idag var det premiär match för mitt älskade A.I.K. Va där med Daniella från min klass och Alex, går ju alltid med han typ ;) Men asså det var så jäkla kul och stå på norra igen!! Var ganska taggad och sjukt glad. Men vi spelade verkligen as dåligt, tänker inte skriva så mkt om matchen o så men jag blev sjukt besviken faktiskt, med tanke på hur vi har spelat innan. Jag menar vi vann ju mot gbg i lördags men kan inte ta fucking mjällby?
jaja..
finns så jäkla mkt saker som jag borde göra, men jag orkar inte faktiskt. Ska lägga mig i sängen och läsa faktiskt. Ska läsa snabba cash innan jag ser den på film har jag tänkt, sen va man tvungen att läsa nått i svenskan så ja tyckte de va  bra tillfälle faktiskt ;)

men jag hoppas att ni har haft en grym helg som jag faktiskt har haft. Elr nej, den va bra haha =) men i morn är det skola igen och det är bara att bita ihop, ska träna som fan i morn oxå.. Fan har redan börjat söla lite, hur ska de gå -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0