konstiga saker

Jag är verkligen en människa som bryr sig hur man ser ut. Jag vill alltid vara snygg i håret, fina naglar, snyggt face eller hur man ska förklara det. Det är viktigt för mig att jag inte är torr i ansiktet och ser väldigt trött ut. Jag tycker att de är jätte viktigt att äta nyttig mat och träna och ta hand om mig själv, men ändå gör jag ingenting åt något. Jag ser jämt trött ut och har alltid gjort, kanske så jag är menad att se ut. Alltid mörk under ögonen av nån anledning. Jag hatar att de är sommar snart och att behöva gå runt i bikini men ändå äter jag massa onyttigheter. Jag gör ingenting för att mina naglar ska vara snygga förutom att måla dom svarta typ ibland för jag tkr de e snyggast, men sen när färgen nöts av tar jag inte bort de så att de ser snyggt ut.
jag har väldigt lite ögonbryn så jag målar dom atm, men ska börja köpa färg så jag slipper måla dom, men jag noppar aldrig mina ögonbryn. Jag börjar med nått hårstrå, men tkr de gör så jäkla ont så jag slutar.
HATAR att vara blek, värsta jag vet. Och de kanske inte är någonting jag kan göra åt under vintern, men kanske sola lite mer solarium?

Jag tror ni förstår vad jag menar eller hur. Jag bryr mig men gör ingenting åt saken, vilket verkligen inte är bra. Men de får kanske bli ändring på de, men hur många gånger har man inte sagt det egentligen?


tja, hur gör du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0