Tess, mitt hjärta

Har kollat egenom en massa gamla bloggar och hittar de här om dej vännen!

Ett hjärta kan slå
Ett hjärta kan brista
En vän kan man få
En vän kan man mista
Men i mitt hjärta är du gömd
För en vän som du blir aldrig glömd...

taget från playahead ca fyra år gammalt

"

Tess mitt underbara hjärta. Jag kan inte förstå att du helt plötsligt bara ska försvinna:( du har alltid funnit där, och nu ska du bara försvinna! Det finna så himla många minnen med dej som man bara dör av lycka av, jag och zandra (PUSSPUSS) pratade om dom en av dom roligaste igår.. fast det bara var över msn så skrattade jag så jag GRÄT! Jag vill inte säga alla minnen, för det skulle inte gå, men en av dom bäst var när jag zandra och emelie skulle göra en pjäs för cia o pappa.. Och emelie som är yngst var vår pappa, men en peruk, så var det bara jag och zandra på "scenen" så gömde sig emelie bakom soffan för att dom skulle kolla på mej o zandra o inte emelie. Så börjar hon jucka mot emelie, och emelie försökte göra så att hon slutade så att hon inte skulle förstöra pjäsen av att alla skrattade, så märkte Cia det och dog av lycka, sen ser Zandra och alla andra det och alla skrattar som fan, hela pjäsen blev pajad, emelie blev ledsen, så vi fick göra om den.. HAHAHA fyfan vad kul det var! et annat var när bara jag och Zandra var ute med henne, så gick vi över hundängen, så finns det sånt där ställe där man tränar hundarna, kommer inte ihåg vad det heter, så gjorde vi det lite med Tess, så fanns det ett bord som stod där o vi sa åt henne att hoppa upp pp det, så gjorde hon det! haha, borde stod inte så stabilt så när hon stod där vinglade det skit mkt, så hennes ben typ gjorde oxå det och zandra och jag garva ihjäl oss.. hennes ben var så sjukt roliga och hennes min när vi typ tvingade henne att stå där för att vi garva så mkt var så sjukt rolig.. alltid när hon är sur så får hon typ ett ansiktsutryck som typ ser ut som att hon försöker kolla snett! haha shit vad kul det var! och nu när hon kommer att försvinna kommer vi inte kunna få någo mer fina och roliga minnen med henne, vi kommer inte kunna kolla på henne och göra hennes språk.. vi kommer inte kunna busa med henne så att hon börjar jucka mot emelie, vi kommer inte kunna driva om att hon är i skogen och träffar sina varg kompisar o knullar sönder dom x) Vi kommer aldrig med kunna se bullen hon får när hon är sugen på maten vi äter.. VI KOMMER ALDRIG MER KUNNA MYSA MED HENNE OCH SÄGA TILL HENNE HUR HIMLA SPECIEL OCH HUR ÄLSKAD HON ÄR AV OSS :( jag älskar verkilgen dej tess, det kommer kännas så sjukt konstigt att du bara kommer att försvinna..:( att när ja kommer till pappa varannan fredag och ja kommer inte mötas av dig, du blir så glad! VILA I FRED MITT HJÄRTA!"


6 långa månader har gått nu. ett halv år. en termin + lite till.. jag firade julafton utan dej, jag var på landet utan dej. jag firade jul på landet utan dej asså det går ju inte. du ska ju vara där. vi la ljus vid din grav där du vilar på landet. det var så vackert gumman. alla tänker på dej, och alla saknar dej. men det gör så ont att det faktiskt var ett halv år sen + 5 dagar sen jag såg dej. det är såå lång tid. jag saknar dej gumman, jag saknar dej så mkt. jag lyssna på massa gammal musik idag, satt på bussen med maja och bella. jag var så nära till tårar. gumman kom tillbaka så jag kan få ge dig en kram. när vi kommer hem från thailand, snälla låt oss få mötas av dej i dörren hemma när faster redan har gått till jobbet, snälla det skulle göra allt så mkt enklare. gumman jag behöver dej!!
älskar dej gumman, och kommer aldrig glömma våran tid tsm <333

Det är fan sjukt hur mycket jag fortfarande saknar henne. Att jag fortfarande kan sitta här och faktiskt gråta. Min fina flicka. Ingen som läser det här vet hur hon var, och kanske tycker att jag överdriver. Men man kan helt seriöst aldrig hitta en så fin hund som vi hade. Jag önska bara att jag var där och sa hejdå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0