AIK, förevigt trogen

Jag är verkligen in och ut aikare och har ALLTID varit det, finns inge snack om att jag skulle komventera till nå annat fucked up lag. Men bara för de så får jag faktiskt klaga. För det är ju helt jävla katastrof?! tränare som lämnar oss, brister i försvars spelet och en fucked up målvakt. Däremot tkr jag att all kritik riktas mot målvakten Kan inte försvaret lära sig vart dom har varandra så vi slipper tappa boll gång på gång!

Jag är jävligt arg, men jag kan samtidigt inte sluta driva om att de blir derby mot bajen nästa år! Vi ligger sist, vi vann dubbel förra året. och nu ligger vi sist, går ju inte ihop. Blev dom för kalla bakom öronen eller? jag vet inte vad som har hänt, och våra varvningar av dom nya kanske inte är så lyckade som vi hoppats.
MEn i morn är det match igen, åå då fan vill jag se den första vinsten på råsunda för i år

Kommentarer
Postat av: Malin

Använder du försvarets hudsalva till dina läppar? :)

2010-05-14 @ 15:46:05
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0