Becca here!

Hejsan alla guzzar och killar.
Sitter i skolan och har datorkunskap, hade ingen frisör i morse för att Yvonne var för senad, de va ganska najs faktiskt! Så idag har jag en lektion. Har ju inte skrivit på ett tag, så sen sist jag skrev har jag skaffat ett nytt jobb. Blev burger king, men detta är bara tillfälligt till jag hittar någonting annat. Men de e najs med extra pengar. Måste även spara jsukt mkt pengar efter som att jag SKA TILL THAILAND I EN MÅNAD! åker den 4 december och kommer tillbaka den 3 januari, de e ganska najs. Blir både julafton och nyår där, najsnajs!
Saknar thailand så extremt mkt så de ska bli asroligt. Ska åka med en kompis och hennes familj så de kommer bli askul. Åker med min kompis jasmin, som jag har kännt sen jag var ungefär fyra kankse. Ganska länge vi har känt varandra alltså med andra ord. hehe..

Hoppas allt är bra med er och att ni får en najs helg. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0