Sex and the city 2 och chip!

Är med i en grym tävling som ni kan hitta hära! Vad man kan vinna som första pris är 10 biljetter till filmen Sex And The City 2. Och dom tjejerna är ju bara så coola right?!

Jag skulle verkligen vilja vinna det här för att jag älskar filmen såklart hehe ;) tycker dom är riktigt grymma! Skulle jag vinna skulle jag bjuda min bästa kompisar, ta en fika innan och bara mysa och snacka skit som Carrie och dom!
Sen är det så att jag ääääääälskar chips, så jäkla mumsigt!! Men sommaren är på väg och bikinin ska på när som och förhoppningsvis kommer jag kunna sola enda in i augusti men då vill man ju gärna känna sig bekväm i bikini. Hörde att dom här chipsen är ungsbakade som då ska vara mindre feta, alltså kan man äta chips under sommaren utan att va orolig. Det är ju helt toppen!
två tjejer som jag skulle ta med på bion, har kännt dom hur länge sen helst och finns inte brudar som vi som kan snacka wihuu! love u guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0