35 dagar baby!

Jasmin, min lilla hashmin min största idol haha! Snart ååååååååååååååååer vi, baby fattaru!? Herregud vad jag längtar. Det går fan inte ens att beskriva! Sitter jag på jobbet så är det de jag tänker på, thailand haha. Allt som känns jobbigt att göra, varje steg som kan kännas lite jobbigt.. Då är det de jag tänker på, försöker att få bort dom negativa tankarna och tänka framåt. För allt jag har att se fram emot! Thailand en månad, kommer hem den fjärde januari, när jag kommer hem är de tre månader till jag fyller 18, kommer få lära mig mer om frisör yrket. Det är så jäkla mycket som jag tycker är kul, men de känns som om vägen dit är längre än den vart förut, men som sagt har saker att se fram emot och det lär ju bli helt galet JASMIN!!! :D


God mat och frukt!

mycket biljard med lillasyster haha!

vackra solnedgången

Kommentarer
Postat av: emilia

var ska ni resa? jag vill ju också!

2010-11-04 @ 10:21:54
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0