fredaaaaaaag

Skönt med helg igen, men jag fruktar söndag då jag måste tillbaka till mitt skit jobb. Men ALLT för thailand lixom sen slutar jag. kanske hehe.
Jag känner mig lite arg idag men ändå glad. Jag är trött på stockholm, jag är trött på mörket och trött på kylan. Trött på människor men ändå glad? Och idag kommer jag få sällskap av min prinsessa, slipper det vara så tomt i sängen. Dessutom är mitt rum svin kallt för att våra fitt element är trasiga haha! Hur jävla fail är inte det lixom? Allt går emot mig lite känns det som men det är okej. Jag gillart.

Det jag tycker om sjukt mycket är att sträva efter saker. Som tex min resa. Det är inte alla som är 17 år som kan spara 10-11 tusen bara sådär. Jag är fan as stolt över det faktiskt. Det känns verkligen som ett stort steg för mig. Jag skulle kunna välja att köpa massa kläder nya iphone 4g eller vafan som helst för dom pengarna. Utöver de sparar jag OXÅ mitt studiebidrag i ett sparkonto som mammi har haft åt mig sen mååånga år tillbaka. Asså fan det är inte alla som gör de utan tycker att mamma och pappa ska betala. SJÄÄLVKART betalar dom fickpengar och hotellet, men det är julklappar till mig. Nej fan nu blev jag stolt över mig själv! Med all rätt right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0