Full rulle

Hejsan, fan vad mycket jag har haft o göra i veckan. I morgon är sista stress dagen, eller de är inte direkt stress men jag ska åka över halv sverige för o komma dit ja ska känns de som men ändå haha!
I morgon har jag i alla fall simning kl tio erikdalsbadet, kul! elr någonting. Sen ska jag faktiskt basta och typ ha inpackning o shit sen ska jag till inzo te i tyresö och köpa saker till håret mitt för resan. Sen ska jag tillbaka till skolan och träffa ramin så han kan hjälpa mig o välja perfym. Efter det ska jag hem och klippa min syster sen ska ja ta med mig saxarna till max för o klippa ramin där så han e snygg när han åker till thailand. Sen ska jag fan ta de jäääävligt lungt i helgen. Jag känner mig skit slö faktiskt.

Idag har jag i alla fall köpt en kamera så vi kan ta bilder i thailand, jävligt värdelöst annars ju haha! Stog även på älvsjömässan där gymnasium mässan startat igång. Skit tråkigt, drack massa mer som man fick ni vet?! Drack jätte många fan va kissnödig jag vart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0