home from school

Hejsan. Nu är jag hemma efter en kort skoldag som var ganska tråkig egentligen. Somnade på svenska lektionen tyvärr, men de gick inte att hålla ögonen öppna! Sen var de lunch och sen tråk lektion med Liljan. Sen drog jag hem och nu sitter jag i mitt skitiga rum och funderar på att plugga. Men sen så behöver jag ju verkligen tvätta och städa oxå. Vilket väljer man lixom?
Igår va jag i alla fall jätte duktig tycker jag för jag skrev ett ganska stort arbete till klockan två(?) tror jag att det var och sen sov jag. Vaknade och kom i tid för första ggn på riktigt länge så det är fan tuppen upp för mej. Men nu är spotify på så nu blir det lite plugg.
Hoppas ni haft en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0