Jag är starkare än du

I så jävla många år har jag försökt vara någon jag inte är. Tjejen med energi och tjejen med ett leende på läpparna. Det har varit en fasad för att slippa visa männsikor vem och hur jag är som människa. Men jag orkar inte det längre. Varför ska jag göra det för`? Klart jag inte ska gå runt och vara emo de är inte den jag är, men jag orkar inte vara nån jag inte är. Egentligen vill jjag bara ner till stallet med min ponisar o hestar, och mysa lite, kanske drar dit ett tag. Vi får se. Men nu blir de ut med de gamla dåliga och in med de nya bra sakerna. Från och med nu är jag ja och ingen aning. Och när jag sen kommer hem från thailand ska jag komma tillbaka med nya krafter och må bra igen och bli glad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0