Make up store

Nu är jag tillbaka in i värmen. Fan vad kallt det är. I alla fall, jag drog iväg till solna centrum för att träffa upp Bella som skulle på nån grej på make up store där man fick smink tips och fick veta om deras vinter kolektion så jag blev sminkad där hihi. Sen vann jag även en Goodiebag eller vad man ska säga men där fanns inte allt för mkt som man kan använda men de va ändå roligt!
haha sne knullad bild men ah men ser ju lite vid ögonen. Tycker ögonen vart skit bra men ser lite för guldig ut i ansiktet. Men när vi va där så såg vi att man kan betala typ 400 spänn o då få produkter så lär dom en att sminka sig till antingen vardag eller fest. Skit roligt ska göra de så fort jag kommer hem från thailand. Tycker det verkar skit roligt .
Men nu ska jag hoppa in i duschen det är praktik i morgon och vill känna mig lite fräsh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0