skön helg

Fan har haft en riktigt bra helg faktiskt, det enda jag måste säga är att jag är sjukt trött för min prinsessa snarkade för kung och fosterland. Hur mycket jag än sparka och slog vakna han inte :/ Men ska sova tidigt idag hihi.
Igår tog jag hem lite kompisar till mig, jag ramin och bella fixade massa mat och sen kom folket och då åt vi och hade en lugn hemma kväll. Sjukt mycket, det fick mig att vilja flytta hemmifrån ännu mer men de blir ju lite svårt.
Dagen var oxå hyfsat najs i alla fall, jobbade och sålde ganska bra vilket känns lite skönt då jag kommer få denna lön nerë i thailand! Undra om jag kan ta ut pengar där nere btw :o men de löser sig alltid. Jag åker om 17 dagar nu. Helt sjukt. Nej men fan nu är jag sugen på nått.. typ the och rostade mackor med myckeeeeet smör på och skinka och ost.. mmmmmmm! YALLA HABIBISARRRR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0