Söndag

Hejsan, nu är jag hemma och har ätit middag. Idag har jag vart på jobbet och jag var så jäkla förbannad. Jag orkar inte gå in på det, men ibland undrar jag om dom som är chefer på jobbet är dumma i huvudet eller om det är så att dom tror att alla anställda är dumma i huvudet.
Jag skulle egentligen behöva städa och plugga men min tossi ska till thailand på tisdag så ska vara med honom. Får göra allt sånt i morgon. Har faktiskt äckligt mycke saker och göra i skolan. När började vi få läxor och prov i st eriks lixom? Med tanke på att jag kommer vara borta i tio dagar oxå så har ja de oxå.
Nej men nu ska jag faktiskt städa lite innan min tossi kommer, det är verkligen jätte stökigt. Hatar att behöva städa på vardagen så tar det nu. Jag hoppas ni haft en bra helg annars :)
en bild från i fredags. Jag gillar den hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0