sov och bli smal, vi gillart!

Nej fan jag tänkte typ vara vaken skit länge för att plugga skit mycket. Och nu har jag gjort klart ett ganska stort arbete så det känns fan ändå ganska bra men skulle vilja plugga som fan på svenska för där ligger jag verkligen efter. Svenska B är fan as tråkigt?! I alla fall, sen när jag skulle kolla aftonbladet så såg jag en artikel där de stod att av nån anledning får man plattare mage om man får en bra sömn pga att annars ställer kroppen in sig på nått vad dom nu sa och då skulle kroppen spara fett lager för att nån anledning. Så hela min plan är förstörd.
Men i morgon ska jag till skolan har två lektioner som jag verkligen måste vara på sen efter det ska jag till gymmet och träna till jag inte kan gå eller röra mina armar. Sen blir det att dra hem och duscha och sen plugga. Om jag är duktig? Hahahaha! Låter som ja är grym men vi får se om jag klarar av de där i morgon, det är enkelt o skriva de på bloggen, men inte enkelt o verkligen göra det haha!
en till bild från i fredags, haha kavajen är inte min det är en herrkostym ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0