Tisdag

Hatar att det är tisdag, för då är det praktik i morn och snart börjar skolan igen efter lovet. Vill verkligen inte tillbaka dit, har verkligen ingen lust att gå. Har ingen kämpar glöd heller, varför händer alltid de här i november månad. Kommer alltid in i skumma svakor då. Eller som jag skulle sagt för exakt ett år, svakla haha! Men då handlade det om "svaklor" på jobbet som är lätt fixat.
Jag åker om 36 dagar! Hoppas "svaklan" gått över till då, så jag kan få ladda mina batterier till max.

Snart ska jag i alla falll gå och hämta min bror och mysa lite med den skit ungen, den lilla sötisen haha! Sen ska jag träffa Bella SÅKLART! Haha min BO <31
en snygg vera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0