värme och kyla

Har nydligen kommit hem, har vart på praktik och tränat. Träna dock bara i en halvtimme, fyfan det är ju ingen ide att träna om man måste vänta en kvart för att få en jävla maskin! Nej jag vart lite irriterad så vi gick och ska träna innan skolan ist. Börjar klockan halv två så det blir perfekt!
Men life goes on, och det går bra. Känner mig glad och förväntansfull för vad som kommer hända. Både hemma och i thailand! Tyvärr så är det så jäääävla tråkigt att det är vinter nu, jag hatar vintern av hela mitt hjärta!
Men nu ska jag läsa bok för min bror

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilket fint hår o vilka fina ögonbryn :) Du ser ut som en fotomodell :)

2010-11-10 @ 21:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0