äntligen är dagen slut!

Den här dagen har vart sjukt lång, sjukt tråkig och jag har vart så sjukt trött. Men nu mina vänner ska jag få tvätta bort mitt smink och lägga mig i min nybäddade säng med mitt dunkande huvud och sen ska jag få sova. Jag blir glad av att bara tänka på det, så jävla skönt har bara två lektioner i morgon oxå så det blir en bra dag i morn förhoppningsvis!

På jobbet gick det i alla fall bra, bara idag känade jag 520 kronor så det känns bra! Nu behöver jag inte jobba förrän på torsdag igen, skönt! Måste ju plugga mycket nu till på fredag då jag ska ha mitt första prov typ den här terminen hihihihihi (a) Aja, bye people

jag och Bella i göteborg med klassen förra sommaren. Ruliga tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0