att vara nyttig suger verkligen

Men försöker vara stark, ska försöka sova så jag kan vakna och få äta frukos. Shit vad gott sitter och tänker lite, macka med ägg med massa kaviar. Muuuums det är fan underbart gott. Haha jag är visst lite smått galen, men det är fan jobbigt när man hela tiden blir frågad vill du ha chips när jag inte kan äta det men älskar det. Igår gick min käre vän vera till Seven Eleven och hon vet hur mkt jag verkligen älskar sleven brownies, asså dom dör jag för. Gullig som hon är köper hon en till mig, så hon åt båda. HAHA, det är ju lite kul för hon fick as ont i magen haha..

Men nu ska jag kolla lite på tv, fixa mitt ansikte och byta om lite sen ska jag sova. Hoppas ni haft en bra tisdag =)

vill ligga på en strand nuuuuuuuuuuuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0