djurvänner

Nu kommer jag faktiskt att skriva om en viktig sak, och tänk på det efter ni har läst klart.

Av alla er som har varit utomlands så vet ni att på kvällarna vid alla stånd av samma kläder så finns det vissa som apor, elefantbebisar eller ormar som man sen alla turister kan ta kort med så att dom som har hand om djuren får pengar för det. Och jag förstår att barn tycker att det är jätte kul. Men förstår ni vad dom gör me de djuren? Jag hoppas alla förstår att djuren i sig inte är så lugna som dom ni möter utomlands för att ta kort med. Jag hoppas alla förstår att dom är drogade på nått sätt. Visst den lille apan är jättesöt när den sitter på din axel och kollar i örat på dej, men så hade den inte reagerat om den vart odrogad. Så för att det inte ska fortsätta, gå inte fram och ta kort med de söta djuren. Gör ni det kommer det minska förhoppningsvis. Då hittar dom andra sätt att tjäna pengar. För även om dom älskar djuren så är det misshandel och djur plågeri för dom är så desperata av att få pengar. Tänk på de snälla ni. Låt all skada mot djr försvinna, det är så synd.

DOM HAR FAN KLÄDER PÅ SIG?! srry men blir så hysterikst jävla arg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0