En upptagen Becca

Haha nu ska jag försöka hitta tid och skriva lite. Har faktiskt mycket i skolan vilket förvånar mig, har typ aldrig haft läxor innan. Känns skumt och plugga igen, men man kommer väl in i det där sen hoppas jag haha!

I allafall, livet rullar ju på som fan. Det går bra, jag är bra. Jag hittar tid till allt, jag har lärt mig att planera vilket faktiskt underlättar till saker och ting. Men sen får jag inte över tid till mig själv och då blir jag ganska grinig och blir helt enkelt en riktigt bitch men haha. Det får jag lära mig att sluta vara hehe.

Sitter och kollar lite tv och försöker plugga lite emellan, men det går sådär måste jag säga hihi

ja det är en Britney Spears tröja, har haft den galet länge och jag älskar den. Va inte elaka haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0