gooooood morgon

Hoppas alla har sovit gått och riktigt länge. För det har inte jag, det började med ett jag vakna av två jävla ungjävlar som sprang runt och skrek i morse vid åtta. Har föräldrar ingen respekt eller? Och det är fan inte första gången jag vaknar innan nio pga av de där idiot kidsen. ÅÅH! Sen så var jag vaken ett tag pga att dom inte höll käften, sen kom min mamma hem och börjar snacka precis utanför min dörr med min bror som börjar skrika och shit. Jag har as ont i hvudet och idag är de match. Kan bli så att jag blir liiiite galen..

sådär känner jag mig idag


Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

godmorgon :)

2010-10-16 @ 11:54:59
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0