har bara bra saker att se fram emot

T.ex som att jag ska åka till thailand en månad om 44 dagar, jag ska börja övningsköra och jag kommer inte på nå mer. Men även om jag ser fram emot sånt blir det lite jobbigt när det blir nörkt, kallt och vintern verkligen är på g. Känner mig stressad inför vad som ska komma och jag känner mig stressad på jobbet eftersom att jag måste sälja mycket så att jag kan tjäna mycket.. 

Förhoppnings vis kommer det bli en bra helg med massa roligt med vänner och nära. Jag skulle vilja åka bort en helg, det skulle vara riktigt roligt. Typ dra med tjejerna till nån stuga på landet med bubbelbad och bastu osv.

Men nu ska jag inte börja gå ut för. Jag ska bli bättre en någonsin, ska bara hitta den styrkan så jag orkar.
min nya mobil -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0