hatade måndag

Hejsan, nu är jag hemma från en lång skoldag. Kändes som om den var en evighet lång, men sen tog det äntligen slut. Har precis ätit lite eftersom att det var så äcklig mat i skolan, jag va as hungrig, men nu är det lungt. Mat är ju så gott, typiskt att allt inte är nyttigt va?

Eftersom att mitt nya liv har börjat med bättre kost och träning så har jag tänkt på en sak. Ska man köra på nån diet eller ska ja bara äta mindre och inget onyttigt. Att nte äta bara för att de är gott, jag har den tedensen. Jag kan va skit mätt, men en kycklingsbit får jag i hihi typ. Så är det nån som vet en bra diet som vill dela med sig till mig?

Men nu ska jag ta det lite lungt ett tag framför soffan, sov inte mkt i natt. Sen blir det ju jobb. TAR DAGEN ALDRIG SLUT?

en bild från skolan, smexiga jag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0