hungrug!!

Hejsan, nu har jag fan pluggat klart och jag har vart fett duktig. svarat på as mkt instuderingsfrågor och det är fan inte roligt. Det värsta som finns, och det är ju inte typ 15 20 st utan typ över 50 st. Så jävla tråkigt. Men de är bara G uppgifter för att kunna alla frågor så vi får se hur fan det kommer gå med samhälle för min del. Kändes kul i början men de kankse är lite för mkt än vad jag orkar. Kommer ju åka snart oxå så jag kommer ju missa massa saker, kommer missa så sjukt mkt saker jag tror inte ni förstår. Menmen, thats life då.

Men nu väntar jag på min efterblivna lillasyster som är med sina kompisar och busar eller någonting. Men jag vill ha mat, är fett hungrig. Så att så fort hon kommer drar vi ut o hämtar hem nått. De blir inga pannkakor jag orkar inte leka duktig faktiskt, har ingen energi idag, menmen. Nu ska jag ringa henne, hihih o störa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0