stressad eller bara uttråkad

Jag känner mig stressad hela tiden, för att göra nya saker, om jag kommer få ihop tillräckligt med pengar till resan, om att träffa nya människor och bara stressad för att ha någonting och göra. Men sen läste jag nått i Dessies blogg och börja tänka då, jag kanske inte är stressad, jag kanske bara är så sjukt jäva uttråkad. Sen efter gymmet på väg hem så snackade jag med Daniella i telefonen och sa det, fan in med det nya och ut med det gamla. Jag är trött på de gamla och känner mig stressad för att jag inte vill bli uttråkad kom jag fram till sen. Men jag vet faktiskt inte. Som jag sagt tidigare så tänker ju jag mycket, men nu ist för att bara tänka och bli koko pga det så har jag börja dra slutsatser till mina tankar, hoppas det gör mig till midre galen eller sjuk eller vad jag nu är.

Jag vet inte heller vad jag vill ha ut av att skriva av dej, men ibland gillar jag det. Att skriva av mej så att folk vet hur det ligger till. Haha nej så är det nt, jag gillar att skriva bara fast jag inte är bra på det, kankse drf jag har bloggjäveln. Eller kankse en dagbok skulle vara nått?!

Så jag behöver hitta massa nytt och roligt och göra mig av det gamla och tråkiiga sakerna, jepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0