tack och hej lever pastej

Nu ska jag göra det cozy i sängen, kolla lite tv och sen somna. Har ingen större lust för att vakna dock för det är praktik och det är faktiskt inte alltid de roligaste även om jag hittat en där jag trivs. Det är lixom, ah jag vet inte hur jag ska säga. Kanske kan sätta ord på det i morgon.

Har i alla fal vikt alla kläder jag tvättade igår, städat mitt rum och gjort lite läxor. Ska ha svenska prov en vecka efter lovet och jag vet inte om vad, typ antika grekland och Oddisius eller va han nu hette. Så jag ligger lite efter till det provet. Annars är annat ganska lungt faktiskt, sjukt skönt. Nej men sol stålar, jag hoppas ni haft en bra dag och sov nu så gott, eller nått, eller vad man nu ska säga. hmm..

PS anledningen till att jag lägger en gammal bild var för att jag tänkte visa mig utan smink osådär, men som jag kanske sa tidigare så sola jag idag, hmm sa nog inte de men i alla fall jag gjorde det. Jag är lite röd om kinderna och ser ut som att jag är sugen på mat.

Nej men i fall att folk undrar, ska bli bättre på att ta kort. Ska försöka i alla fall! Pussitoka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0