Thailand om 55 dagar!

Om mindre än två månader ska jag åka iväg, blir borta i 27 dagar och det ska bli så jäkla skönt. Jag har redan betalat hela biljetten för 7 tusen, sen hoppas jag ju på att mamma och hjälper till lite med hotell och fickpengar men känner mig fortfarande så jäkla stressad. Va fan skulle jag göra om mina fick pengar ta slut? Haha hysat jobbigt. Men ska jobba så mkt som möjligt nu, kanske till och med kör ett extra pass på burger king med de kommer jag nog inte göra haha!

jag och min syster andra resan till thailand. Den resan var helt underbar, antagligen en av de roligare. Vi hade de sjukt bra, och så blev jag brunare den redan än den sista. Jag var as ledsen, jag var inte så brun sista resan, då nu kommer jag verkligen skydda mig så jag inte bränner mig som vanligt haha! Sen sista veckan så lägger vi oss o steker med kokosolja, det är helt underbart och ens tänka tanken! ÅHnej jag är sjukt sugen på att åka nununu! Men 55 dagar går förhoppningsvis fort haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0