ut med det gamla och in med det nya

Nu är filmen snart slut, den är så jäkla bra och sorglig. Skönt att den är slut, skulle den vara tio minuter längre skulle jag ju bli emo eller någonting.
Nej men nu behöver jag peppa på mig lite, känner verkligen hur trött jag är på livet och vill ha en ny vardag. Vilket är väldigt svårt eftersom att jag behöver pengar, måste gå i skolan och eftersom att jag äter så mkt gott som jag gör så måste jag ju träna. Så nu ska jag börja se mer posetivt på det i alla fall. Typ, fan vad kul det ska bli i skolan och träffa Vera och knasa med henne. Eller, nu ska jag till jobbet hoppas snyggingen jobbar och att jag säljer bajs mkt så jag känner äckligt mkt stålar. Eller nu ska jag till gymmet och få min dröm kropp jag alltid drömt om. Eller nu ska jag plugga för jag vill ha en framtid. Förtår ni vad jag menar. Ta bort den negativa energin. Den påverkar mig så jävla mkt så fort det blir lite mörkare. Och ju mörkare det är, ju mer går tankarna. Så nu blir det bara posetiva tankar.

WOHO i morn ska jag träna för att kunna få dröm kroppen och sen ska jag plugga. Fy fan vad grym jag är som gör sånt en söndag! Bara smarta människor som är aktiva under en söndag. Haha, fan va roligt det är att vara så posetiv till allt, men man kanske tror på de om man håller på riktigt länge?:p haha
Vore skönt och sola lite i morn :D gud det ska jag fan göra, ajjjjjjjjjjt :D Fan vad glad jag blev häähähähä

oj een bild från i somras hhi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0