är inte mej själv

Av någon anledning känns allt bara fel, och ingenting blir bra. Jag har till och med skrivit fel på varända ord, fan är det som händer? Har inte känt igen mej själv den senaste veckan och det beror inte på någonting speciellt. Men ibland tänker jag för mkt. Med tiden har jag kommit på det. Varför tänker jag så mkt på allt för? Det är ju då det blir såhär. Det konstiga är att ingenting har hänt heller, allt rullar på precis som det alltid gör. Det kanske är det som är grejen? Att ingenting nytt händer att allt bara rullar på hela tiden? Jag vet inte och jag ska inte tänka på det heller för då tänker jag för mycket igen. Måste lära mig det, att sluta ligga och grubbla på massa saker. Men jag funkar så, det är den jag är. Jag är en tänkande människa, eller hur man nu formulerar det. Det är det jag gör bäst. Går runt och tänker på massa skit saker som egentligen inte är något speciellt och sen blir jag lite halvt galen på mig själv. För att jag inte ska tänka måste jag göra saker hela tiden, men det är svårt. Det finns inte så mkt saker jag kan göra. Jag gör som alltid, jag går i skolan jag jobbar och pluggar och försöker hitta på roliga saker på helgerna. Helgerna skulle kunna vara min räddning, men ist för att göra någonting så tänker jag. Dels för att det inte finns någonting att göra och dels för att jag är så lat. Jag överdriver så mkt oxå. Jag har inpricip sovmorogn varje dag förutom måndag och fredag och sen slutar jag hyfsade tider, jobbar inte mer än fyra timmar på vardagar och sen på söndagar fem timmar. Det är inte värsta grejen men jag skyller på det som om jag skulle vara jätte trött pga det.
Det enda jag faktiskt vill är att skaffa mig ett nytt liv typ, ha kvar alla mina fina vänner. Men hitta mer fina vänner, och slippa alla jävla falska äckliga människor. Kunna välja att åka till göteborg eller ba göra nån random grej som att åka till nyköping för att bo på hotell elr vad som helst. Komma bort ett tag från alla tankar.
Vet inte ens vrf jag yttrar om min åsikt i min patetiska lilla skit blogg, men nu gör jag det.

en bra och rolig tid i mitt liv, kan man åka tillbaka dit kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0