DET GICK JU!!

Jag kan sälja rakhyvlar oxå! Haha, äntligen sålde jag bra i alla fall och över budget kändes jävligt skönt faktiskt. Det var fan på tiden, sen ska vi få nått nytt projekt på torsdag när jag jobbar igen då så får vi se hur de blir med det men det ska nog inte vara någon fara!
Nu sitter jag i alla fall och pluggar lite, skriver om 1970 talets livstilar så sitter och skriver om de grymma hippisena haha! Tunga dom var ;) I morgon är det skola och sen blir det match! Det ska bli grymt, men kallt och antagligen men förlust med tanke på hur det går får ganget men det klart man går dit och stöttar laget.

Men nu ska jag faktiskt ta ett bad eller kanske en lååång varm dusch, så hoppas ni haft en bra helg och en skön och lgn söndag =)

jag och mina brudar på balen! :)

Kommentarer
Postat av: julia

SV: tack så jätte mkt!!

2010-09-27 @ 08:07:18
URL: http://juliaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0