hatar att vara sjuk

Hejsan bloggen. Inatt drömde jag att jag var miranda ni vet från sex and the city. Och jag drömde att hon hade magsmärtor o ja tyckte de va fett jobbigt. Sen vakna jag av värsta ont i magen. Det räknas inte ens med till magknip det gjorde mycket ondare än så. I allafall så spydde jag i natt och i morse till jag vart helt tom, sen dess har jag haft feber och sovit var tionde minut i typ åtta minuter. Huvudvärk och shit. Det har vart en helvetes dag men nu har jag tagit två panodil och ätit ytterst lite nudelsoppa. Åt typ inga nudlar, sen dricker jag min älskade cola light så kommer nog bli bra till i morn men kommer nog ändå inte att gå till skolan

Men nu ska jag kolla lite scrubs ville bara att ni skulle tycka synd om mej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0