hur kommer jag få ihop allting

Hej vänner nu är jag hemma igen. Men jag började sent idag så fick ganska mkt sov morgon men somna typ halv fyra så de behövdes. Tog i alla fall emot en kund och fixa henne men gjorde ba inpackning sen fick ninwa ta över klippningen för då skulle jag iväg till min jobb utbildning och det gick bra. På vägen dit såg jag min gamla chef haha de va lite kul!
Sålde ingenting tyvärr men de kommer på söndag kan jag lova. Annars blir det burger king igen haha. Nej men de kommer nog. Nu sitter jag i alla fall och försöker komma på någonting jag kan skriva men jag hittar ingenitng mer. Måste läsa och förstå om massa färg till i morn och det verkar bara som om de är så mkt just nu.
Men i morn ska jag träna, de kommer bli skönt. Hatar att dra mig dit och lider egentligen hela tiden i gymmet, men det är bra att få tid för mig själv, det kommer det inte bli mycket av och då blir jag galen och arg haha! nej men nu ska jag dyka ner i alla läxor igen, ha det bra! :)

btw kort hår kankse`, passar jag i de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0