jävla bloggbråk!

Haha, aah det är ju lite knas i blogg världen. FOLK VILL DÖDA VARANDRA! Hahaha, tycker synd om lilla Paulina samtidigt som det är synd om fula Kissie som inte har någon på hennes sida. Verkligen alla är j emot acnebölden som Hugo kallade henne! Haha, förlåt men jag skrattar så mycket. Klart vi inte vet säkert vad som hände, men come on.
Om det är för att Paulina är sne på Kissie för att hon haft sex med Hugo o vill haffa han så skit samma? Eller vadå, Hugo är just nu tillsammans med Paulina så varför ska hon va sne. Sen kan man ju bli äcklad av att sin pojkvän haft sex med acnebölden Kissie men det är en annan sak tycker jag. Och vem fan är Peter?
Haha, leker sex gud eller någonting på sin blogg. Enda anledningen till att folk tittade in i hans blogg förut var för att han drev sööööööönder med Kissie och allt omkring henne. Och det var uppriktigt sagt så jäkla underhållande, men nu? Leker lika snygg som sin acneböld till syster eller någonting?

Oj haha vad ellak jag är, men jag får väl oxå yttre mina åsikter eller?

Kommentarer
Postat av: LADY DAHMER - Confessions of a Neurotic Attentionwhore

sv. Nej becca - vi är inte ett kristet land. Vi är sekulerade. Och ett land fyllt av människor med olika tro. Det finns svenskar som är kristna, svenskar som är muslimer, svenskar som är judar, svenskar som är ateister osv.



2010-09-21 @ 21:17:36
URL: http://ladydahmer.blogg.se/
Postat av: elin

grymt sexiga bilder! ;)



haha, bloggbråk är jävligt töntiga men samtidigt underhållande!

2010-09-22 @ 01:31:53
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0