sex and the city!

Var ute en snabbis med Bella, blev tvungen att berätta om en rolig sak som hände igår och dessutom hade hon saker o berätta. I alla fall, nu har jag haft lite av en sex and the city maraton, saknar att de inte finns nå flammin hot eller någonting gått men jag överlever.

Måste bara säga till alla som kollat på Sex and the city, alla vet vem Big är och hur kan alltid kommer in i hennes liv när hon har de bra. Och det stör mig för haha även om jag är 17 och hon typ 30 nått så känner jag igen mej. Vad ska man göra. Kapa all kontakt? Jag vet inte, men jag vet vad som är bäst för mig och nu kommer det att bli som jag vill så att jag mår bra. Jag behöver det och om det betyder att vi kapar kontakten helt så fine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0