skit söndagar säger jag bara

Hejsan, nu har jag sovit ett tag och det känns bra. Behövde faktiskt det sover så himla få timmar på vardagar. Vart en ganska bra helg, coolaste var ju ändå igår när jag och Bella sitter i Solna Ungdomscafé så ska de vara någon rap battle (dom brukar annordna olika saker där) så kommer Ken Ring in genom dörren. Sen körde han en battle mot en kille och fan va bra det var haha! Sen drog jag till söder och träffa några kompisar som va på fest där. Men ah, haha det vart lite förstört. Men de var så jäkla synd hoppas det gick bra med henne i alla fall.

Snart ska jag börja samla in massor av information om moderaterna och vänstern för jag har ett jävla arbete till på fredag och dessutom har jag 100 andra saker så det är bara att sätta igång. Hoppas jag kommer iväg till gymmet senare oxå men vi får se hur det blir med det helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0