skön kväll

Hejsan, har vart hemma ett tag. Blev bara tvungen att kolla one tree hill som jag helt glömt o kolla på men så nu är de gjort. I alla fall så var jag Bella Amalia och Ninwa och åt på nån restaurante på st eriksplan. Tog oss ett tag att hitta stället men de gick till slut. I alla fall, det var buffé så vi åt sjukt mycket mat. Åherre säger jag bara, sen hade dom as god efterrätt pxå så aa de var jäkligt najs faktiskt! Efter en stund kom Maja dit oxå men sen satt vi ba och snacka lite och hade de cozy. Sen drog jag Maja och Bella till solna ungdomscafe o va där men de va ganska dött så vi drog hemmåt.

Jag är så mätt så jag vet inte hur detta ska gå till. Vill inte ens veta hur mkt mat jag ätit idag egentilgen menmen! ;) Men nu ska jag till badrummet och göra mig redo för natten. Hoppas alla haft en bra fredags kväll!

GODNATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0