stadstjej hehe

Hejsan nu har jag lugn och ro, skönt
Idag var det i alla fall orientering på schemat, och fyfan va irriterad jag var. Vi tjejer gick ju självklart i grupp men de va fan ba ja o några andra som hjälpte till att hitta medan andra följde efter och klaga. Blev fett irriterad menmen. Den sista hittade vi inte heller så va as arg och hungrig. Efter det drog jag och Bella till mig och åt MASSOR med mat. Vi gjorde pasta för fem personer och åt allt! Bella följde med mej till tvättis vilket var underbart hatar att va där själv. Sen hämta ja min bror, hämta sen tvätten och har suttit och vikt den och nu är allt i gaderoben.

Eftersom att jag har glömt typ mitt liv i skolan (kalendern) så vet jag inte vad jag behöver plugga så jag låtsas som det inte finns idag och ska ist städa i mitt rum, de kan behövas igen haha. Jag är så dåligt på att hålla städat så de är ju helt sjukt :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0