Val 2010

Tyvärr får inte jag rösta eftersom att jag bara är 17 år men jag har ett skolarbete om valet såklart så jag är ändå ganska insatt. Men i skolarbetet ska man gemföra två partiet och då valde jag dom som var mest olika, moderaterna och vänster partiet så jag skulle få lära mig om både vänster och höger.
Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag skulle ha röstat men antagligen blankt jag vet fortfarande för lite. Tycker det är viktigt att rösta, men om du inte vet vad du ska rösta på, rösta blankt. Visa att du är stolt att vi har kommit en bra bit i demokratin.

Jag är verkligen helt värdelös på att plugga, hahaha kolla skriver ju ett jävla blogg inlägg när jag egentligen borde plugga. Suck då, aja nu ska jag plugga, sen blire o träffa Bella. Hadet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0