börjar bli frisk, äntligen

Men vet inte om jag är helt ok för jag kan inte äta? Då är det någonting som är riktigt fel på mej, är jag inte hungrig är jag sjuk haha! Nej men jag saknar mat, jag har inte ätit speciellt mkt. Åt en god pizza i söndags sen dess inget gott och efter har jag mått illa. I MISS FOOD!
I all fall, så tänkte jag vara duktig idag och tvätta för de är aldrig nån som tar 12 tiderna. Men nu, när jag har planerat att tvätta ALLA min kläder, så självklart då ska BÅDA sidorna vara upptagna. Men ja går ner igen om en halvtimme, då kanske nån är klar.

Guuuuuud vilket tråkigt inlägg, men lixom vadåraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0