gråter och skrattar haha

Jag har ett gammalt youtube konto, där ja la upp video om Tess när hon gick bort, vill lägga upp dom bara
när jag ser dom här videona så sitter jag både skrattar och gråter. Gråter för att jag saknar dej så mkt, för hur fin du var, saknar dej drömmandes på golvet, saknar din andedräkt i bilden, tassarna i radhuset, nosen mellan räckerna. Haha min söta vovve. Och jag skrattar för alla fina minnen. Haha bilderna gör mig verkligen skit glad, haha du var ju för söt med dina öron som va lite stora hah! Mitt fina hjärta, va mkt jag fortfarande saknar dej. Nu vill ja inte skriva mer för ja gråter o ramin e på väg. Men saknar dej min solstråle! Allt som var med dej! Rest in peace my sunshine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0