min fina blogg

På ett sätt älskar jag min blogg, så mkt roliga och fina minnen. Men det har blivit så dåligt med bloggandet. Mindre tankar och sånt och jag har ju bloggen för att skriva av mig, inte för att bli kissie och leva på barnmatsburkar. Men de har vart mer kissie i bloggen än Becca, alltså mer om vad jag gjort om dagarna än mina tankar. Mer ytligt och inte så som jag gillar det. Men jag vet inte om jag vill göra de längre, eller ja gör ju de ibland. Men ah nja, jag vet inte hur mkt jag tänkt igenom de här. Hahaha fan va vimsigt de blev, jag är allt bra konstig.

Och vet ni vad? Jag är typ sjuk, eller nej. Jag har pollen, eller aså jag är allergisk mot pollen pch fått en alleriskt reaktion. Eller hur säger man :S AJA haha, mina ögon rinner och svider som en hora. Det är skit jobbigt faktiskt. Kan inte gå runt med smink för då blir ja svart om ögonen.  Dessutom har jag lite ont i kroppen och ont i huvudet. Men stoppar det mej från att gå ut ikväll? Hell no. Jag ska ut ikväll, även om jag får en hjärtinfark (peppar peppar ta i trä). Nej men jag är riktigt taggad, kommer bli helt grymt! :D

Ska göra mig i ordning lite redan nu för sen ska jag hämta lille bror, sen äta middag, sen ska jag till max vid sex o fixa mig lite där, sen vidare till Huddinge för lite chill innan vi drar ut. Blir de champange eller vin, hmm........................................... svårt val.


Ne men blä vad mkt text det blev, menmen :D
Hoppas alla får en skit bra fredag! puss och kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0