nu är jag 18

Hade en så jäkla mysig dag igår! Först var jag i skolan och folk gratta mig, och Ramin fick några av danstjejerna och fler att sjunga på skolgården, fick även sleven brownie av min lärare, så gullit! :D Sen när jag kom hem stod min mamma och gjorde mat, så kom älskade mormmor och Bosse och hälpte till. Sen kom resten av folket, så vi åt god mat, drack gått, skratta och prata. Sen drog de flesta hem, så jag mamma ramin max madde och jasmin drog till lejon och hade de skit mysigt.
Juuuuste jag vakna av att mamma och lillebror kom in och sjöng för mig, och sen haka Ramin på när han vakna, sen kom Wilmer upp i sängen, drog sen och sen fick ja somna om i Ramins famn, bästa starten på dagen!! :D
jag innan matchen, snyggtjej -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0