sista helgen som minderårig

och det känns jävligt najs ska jag berätta för er. Lite överskattat kanske, men de tkr inte jag :D Jag tycker att de ska bli najs med lite frihet, även om jag kanske inte har så mkt pengar atm, så kommer de strax!!
Ska i veckan kanske kankse beställa en resa, kanske blir så att vi beställer den om två veckor, vi får se lite hur de bli med den saken. Sen blir de en vanlig sommar, med lite mer oimporterad öl och vodka haha. Grill kvällar på landet med massa mat mygg, kvällar i tanto och rålis med underbara människor. Saknar sommaren som in i helvete ska jag ta och meddela er faktiskt.. Matcherna på sommaren... Ojoj va jag saknar det.
men nu ska ja göra nått annat, tjarååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0