bio mys!

Tossi kom hit efter sin träning (mer än en timme sen -.-) och åt lite. Jag var skit lack så ja la in hans mat i kylen så la ja de på en tallrick och skulle värma de men han börja äta fast de va kallt och jag va för arg för att säga nått. Hahhaa, menmen. Sen så va vi lte tills bror och jocke kom hem, och så spela Ramin fotboll med bror och gjorde en fin vurpa haha!
Ska snart iväg, måste bara göra mig lite i ordning. Det har nt jag gjort på typ tre dagar, sen i fredags egentligen :o De känns inte ens kul! Men de blir nt mkt smiink. Ska bara täcka påsarna och ge mig själv en fuskbränna i facet. Sen är jag klar. Kanske kan göra en snygg knut i håret oxå, ist för en ful en :p
Nej men hörrni nu ska jag på toa.
hahahaha lekte lite med camen. Fick fram en bild om hur ja kommer se ut om två år
jag är nästan rolig haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0